петак, 24. мај 2013.

I AM FREE


E pa ovakoo, finalistkinje blogera i ja smo imale neke odlicne ideje i planove sto se tice slikanja ove nedelje, ali nas je vreme skroz sprecilo i jos uvek su ideje ne ostvarene... Ali neke od nas nisu digle ruke i ipak smo odlucile da odradimo malo slikanje, koje se odrzalo na spalvu Freestyler. Svakako cemo se sve sastati da odradimo to sto zelimo, ali sada su ovde samnom bile Marija Rangelov, Marija Petrovic, Tijana Bandic i Sonja Mavrak. Takodje kao sto vidite mi nosimo predivan Brilliance nakit, koji je rucno radjen. Stvarno bi svakoj devojci preporucila da poseti njihovu fejsbuk stranicu OVDE i za sebe pronadje nesto za sebe ili cak sama smisli i oni ce to napraviti. Devojke su odlicne, i stvarno sam im zahvalna na saradnji i na tome sto su njihove ogrlice upotpunjavale nase autfite. <3

Well, finalists of fashionbloger and me had some great ideas and plans for shooting this week, but weather in belgrade tottaly prevent us and our ideas are still unaccomplished... But some of us didnt gave up, so we had decided to do some tiny shooting, which was held on raft Freestyler. All of us will meet up for our shooting for sure, but now only Marija Rangelov, Marija Petrovic, Tijana Bandic and Sonja Mavrak joined me. Also as you can see we are wearing gorgeous Brilliance jewlery, which is hand made. I would really recommend them to each girl, and you can visit their facebook page HERE. Girls are great, and im really thankful on cooperation and that their necklaces fullfiled ours outfits. <3













:**** <3 Do sledeceg posta!


7 коментара:

Tnx for your lovelly comment