недеља, 5. мај 2013.

Flormar proposal



Zdravo, nadam se da ste se svi lepo proveli za praznike i da ste se dobro odmorili. Imam jedan predlog za vas, moram da vam predstavim Flormar lak za nokte u mint boji, inace mojoj omiljenoj, nema komada odece koji nemam u toj boji a sada imam i ovaj fantasticni lak, koji mi je drugarica poklonila. Prvo sto cu reci da mi nikada u zivotu lak nije na mojim noktima bez gela nije stajao duze od 2 dana a ovaj lak je ostao neporomenjen celih 5 dana. Flormar ima slicne nijanse kao essie, imaju pult u uscu ali su mnogo jefitniji, a cak sam videla kod nekih blogerki da essie ne stoji duze od 3 dana, e pa ovaj je izdrazo cak 5 na mojim noktima koji se listaju i krzaju nonstop. Toplo vam preporucujem da probate neki od njihovih lakova ima mnogo zanimljivih nijansi ako ste zainteresovani izabracu nekoliko omiljenih i prikazati na blogu, ovo je definitivno no1 za mene. :)))

Takodje sam ubacila i jos nekoliko slicica iz backstage-a sa takmicenja :*









Backstage <3













9 коментара:

  1. Ja sam ih probala prosle godine, kada su dosli na nase trziste i delim iste utiske sa tobom!
    Odnos cena-kvalitet -perfektan! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam ni znala da ih ima ali od sada mislim da ću samo njihove koristiti :)))

      Избриши
  2. Odlicna je boja ! Moram ga zbavit :D

    xoxo

    pastelparadis.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da vam se svidja ima prelepih boja :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Boja je odlicna!Definitivno cu probati,hvala na prijedlogu;)xx
    http://sonjaloli.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa boja :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. odlican izbor boje laka,imamo istu i nikad ne moze da dosadi :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Tnx for your lovelly comment