петак, 23. август 2013.

My First Tattoo

Evo malog posta o tetovaži, u naslovu s razlogom kazem prva, ali polako. :)
Tetovaža je na španskom, a citat je iz knjige Paula Koelja, Alef. Ukoliko je neko pročitao znaće sta tacno znaci recenica ~Sanjari su neukrotivi~ i gde se nalazi.
Naravno za mene ima posebno značenje, i s obzirom da sam ogroman fan Paula Koelja i da sam pročitala skoro sve njegove knjige drago mi je sto je to baš i njegov citat. Ljudi koji me malo bolje poznaju znaju koliki sam sanjar i slazu se da je tetovaža odlična za mene. :)))

Ukoliko neko zeli da se tetovira po povoljnijoj ceni i sa odlicnom uslugom, neka se javi Filipu Reljicu na Zlatni Presek Tattoo!

I decided to write a little post about my tattoo, and i say first with reason. :)
Tattoo is written in Spanish, and quote is from book of Paulo Coelho, Aleph. If someone of you read the book you`ll know exactly what word ~Dreamers are intractable~ means.
Of course for me it has a special meaning, and with the fact that I'm a huge fan of Paulo Coelho and that i`ve read almost all his books im glad that this quote is from his book. People who know me better know how big dreamer am i, and they agree that this tattoo is right for me. :)))




3 коментара:

Tnx for your lovelly comment