уторак, 4. јун 2013.

Ivana Professional Make Up and Photography







Hello, ja sam opet pocela da zabusavam sa postovima ali trenutno je ispitni rok i svetlost dana ne vidim tako da znam da cete me razumeti :))) :*
U ovom postu vam predstavljam, Ivanu Aleksic tj. njen rad. Bavi se profesionalnim sminkanjem kao sto vidite, sasvim slucajno sam dosla do nje i dogovorile smo se da odradimo neko slikanje, zato sto se ona bavi pfoesionalno i fotografijom. Samo cu reci da sam ja bila i vise nego odusevljena kada sam videla kako me je nasminkala, inspiraciju sam uzela iz Rihanna spota Who`s that chic. Ivana takodje radi sa svima nama dobro poznatom, MAC sminkomi vrlo je povoljna, ali je pozdravljam zato sto stvarno predobro radi sto vidite iz prilozenog.
Ovo stvarno pisem najiskrenije, i ukoliko zelite da vas ona sminka i fotografise mozete je kontaktirati na njenoj facebook stranici OVDE Takodje je preporucijem najvise za mature i vencanja! :*

Inace se i ja sama nadam da cu uskoro krenuti malo vise sa autfit postovima, i volela bi da mi preporucite neke lokacije za slikanje. :))) ALi moram da priznam da uzivam u ovakvim projektima, i da mnoogo vise volim editorijale kao sto sam ranije pomenula, bice svega :))))
























6 коментара:

Tnx for your lovelly comment