среда, 1. мај 2013.

Fashion Bloger RS

Hello, kao sto verovatno znate takmicenje za novog modnog blogera srbije odrzalo se u subotu u soping centru Usce. Pomenula sam vam da sam se prijavila i eto bila sam u finalu sa jos 10 DIVNIH devojaka. Od samog pocetka se nisam uopste ni prijavila da bi se takmicila, vec da steknem nova poznanstva, i to sam uspela. Posle ovog vikenda sam dobila ogromnu podrsku, snagu i volju da radim ono sto stvarno stvarno volim, sto me opusta i cini srecnom.

Dan je poceo tako sto smo se okupile u uscu u podne i dobile smernice kako ce takmicenje proteci, na moje veliko iznenadjenje mi nismo same nosile garderobu koju smo birale vec smo imale manekenke koje smo oblacile i koje su nosile reviju. Iako nisam bila odusevljena time devojke su bile odlicne i super su iznele sve stvari i predstavile nase stajlinge. Imale smo sat vremena da sastavimo 3 stalijnga. Prvi je bio Spoj nespojivog, Rokabilly, Groznica subotnje veceri.
Sto se tice stajlinga rokabilly nijedna od devojaka nije znala tacno o cemu se radi a i da je znala za taj stil u buticima nismo imale puno izbora. Medjutim snasle smo se i ja sam bila zadovoljna svojim stajlinzima.

Najbitnija stvar koju bi htela da podelim sa vama jesu devojke, koje su bile i vise nego dobre, odmah sam znala da stvarno imaju stila i smisla za sve to drago mi je kako su nas sve odabrali, svaka je bila drugacija alii svaka. Toliko nam je bilo prijatno i zabavno da se druzimo da smo ostale u kontaktu i spremamo nasim trenuitnim i buducim citaocima jedno iznenadjenje. Pobednica je jednostavna i jedinstvena Vanesa Jovic koja je tek napravila svoj blog i sigurna sam da ce biti odlicna u tome, drugo mesto Milana Bulatovic koja vec neko vreme ima blog i meni se mnoogo svidja, njen stil je porepoznatljiv, i trece mesto Andjela Srejic preslatka devojka sa specificnim stilom deluje mirno i stidljivo, a jedva cekam blog.
Tu su bile i Marija Petrovic loknica naj veselija od svih i tokom celog dana nam je davala mnogo pozitivne enegrije a sa jarkim bojama koje obozava prosto zraci, takodje cekamo da krene da pise. Sonja Mavrak rodjokosa princeza koja nekoliko meseci ima svoj blog kojim sam moram priznati odusevljena takvu devojku ne srecete svaki dan. Tijana Bandic simpaticna devojcica i slatka ima odlicnu podlogu da krene sa blogovanjem i ovim putem joj opet porucujem da krene sto pre. Natasa Blair devojka koja vec dve godine ima svoj blog i veoma je uspesna videcete njen blog svidece vam se. Anja Stefanovic(Unja) takmicila se i prosle godine po meni naj upadljivji stil, naravno ona se bavi plesom veoma je uspesna u tome, ali pored toga diktira trendove svojom smeloscu i ekstavagantnim kombinacijama koje itekako zna da iznese. Teodora Zivokovic, sta bi rekla, formalan stil sto mnogo volim simpaticna devojka i zanimljiva verujem da ce biti kreativna sa blogovanjem neka krene sto pre. Za kraj Marija Rangelov sa kojom sam isla u portagu za zadatim kobinacijama stvarno divna devojka(iako je udata) pise svoj blog i planira da otvori svoju radnju o tome cete biti obaveseni.
Ove reci sam rekla iz srca rekla bi jos mnogo i znam da cu sa vecinom ostati u kontaktu i da cemo se druziti i blogovati zajedno. Cekala sam ovih dana da izadju sve slike sa takmicenja ali nisu jos tako da cu nakdandno ubaciti. 

     Ziri koji je bio sastavljen od nasih vec priznatih blogerki i poznatih ljudi koji imaju uticaja u svetu mode :)

       Pre nase revije je bila i revija naseg mladog dizajnera Vaan Gool-a, nisam videla reviju ali sam videla po neki komad koji je bas jedinstven evo pogledajte OVDE

 Moj stajling za spoj nespojivog a pored je Vanesin staljing za istu temu, kako vam se svidja? :)


Desno je moj stajling za temu Rokabilly a levo Sonjin stajling :)))

Groznica subotnje veceri meni moj omiljeni stajling a i najvise sam pohvala dobila za njega, desno je Andjelin stajling :)

Tijana, Andjela i Vanesa su sabirale utiske nakon sopinga, nekoliko sledecih slicica su nase :)
                                          Vanesa je vec krenula da vezba :)))
                                               U bekstejdzu je bio totalni haos :D

                                                       Manekenka Ana i ja :)))

Na kraju smo se predstavile :)))







     Evo i pobednice :)))
 Vanesa sa porslogodisnjom pobednicom Jovanom Prtovic koja nam pomaze i daje savete, nasim vec priznatim i divnim blogerkama koje vec znate i svojom manekenkom Natasom. :)))



 Vise slika imate OVDE kako su devojke birale stajling :)
Cela revija OVDE
I portal Uelementu je takodje propratio celo takmicenje OVDE gde mozete videti i neke snimke :)))

 Blogovi devojaka koje vec imaju otvoren :
Vanesa Jovic The beauty of simplicity
Sonja Mavrak Paklena Pomorandza
Natasa Blair My daily style book
Anja Stefanovic Unja Street Fashion and Dance
Milana Bulatovic M`s desire
Marija rangelov Ladies street












3 коментара:

Tnx for your lovelly comment