понедељак, 22. април 2013.

Casual and Minty


Ovakve postove cu takodje stavljati, ovo su moji bas jednostavni autfiti koje nosim na fakultet. Moje buduce zanimanje nije bas toliko kreativno i upravo to mi nalaze da iznosim ovakav formalniji stil. Mnogo volim ovu boju, malo malo ja imam nesto mint. Pantalone su mi jakoo udobne kao i ova majcica. A torbu koju nosim mozete poruciti na facebook stranici Ivana FashionDesign. Ja imam ovu i jos jednu crno bez i moram priznati da su bas sik, i da me je mnogo devojaka pitalo gde sam kupila. I pored toga sto su super za kombinovanje i za prolece meni su kicmu rasteretile od mojih ogromnih torbi, a opet mi u njih stane sve sto mi treba. :)))
Imaju raznorazni dezeni vi izaberite sta vam se svidja :)))

Posts like this i will also post, these are my simple outfits which i wear on college. Mine future pursuing isn`t so much creative and it gives me this dose of formal style. I adore mint colour, and you will often see me wearing it. These pants and shirt are very comfortable to me. And this bag which i wear you can order on this facebook page Ivana FashionDesign. I have this one and one black/beige, and i have to admit that they are so cute and cool, and a lot of girls asked me where i bought them. And not only that they are great for combining and for spring my back are relieved from my huge bags, and also everything can fit in it. :)))
There are lot of patterns and you pick what you like. :)))


Photos by: Nikola Gegoj









Sako/Blazer-Bershka
Pantalone/Pants-Stradivarius
Majca/Shirt-CandA
Torba/Bag-Ivana FashionDesign

4 коментара:

Tnx for your lovelly comment