недеља, 12. мај 2013.

BAFE Report

 U petak sam zajedno sa finalistkinjama Fahion Blogera prisustvovala modnom dogadjaju BAFE(Belgrade Alternative Fashion Week) koji se odrazo u Mikser House-u. U ovom postu cu vam predstaviti neke komade koji su mi se bas svideli i koji su ostavili jaci utisak na mene, bilo je jos ali nisam mogla da dodjem do slika. 

Jedna stvar koju zelim da podelim sa ljudima koji citaju moj blog, a taj osecaj je sada deo mene. To je ono za cime svi tragamo... Mesto gde cete se osecati kao da tu pripadate... U petak sam saznala gde je to, to je moda, modni dogadjaji, ljudi sa stilom... zelim da budem okruzena originalnoscu, inspiracijom, ljudima koji su spremni da budu drugaciji i da naprave od sebe ono sto oni zele, da sebe predstave svojim stilom, ljudi koji znaju da iskoriste trendove i izgrade sopstveni stil i pecat... To su bili ljudi koji su me okruzivali u petak na reviji, a i ja sam bila medju njima! :)))
A najveca podrska i inspiracija je tu, od njih!
Slike sa meet up-a kod Vanese cu postaviti za koji dan, one govore vise od reci. :) <3
















A sada cu vam pokazati komade koji su mi upali za oko :)



Predrag Djuknic, ove 2 haljine su me odusevile, a materijal posebno.

 Bela haljina Jovana Stevanovica je stvarno lepa svidja mi se model haljine kao i materijal, haljina je strasno zenstvena al Jovan se odlucio za kontroverzu pri izboru manekena. :)

 Klasa-ovako nesto bi ja definitivno obukla za neku letnju setnju.
 Nemanja Ivanisevic-visoka moda! 
 Snajder-klasika koju obozavam.
 Predrag Djuknic-blejzer je savrsen.
 Ivan Golubvic(Vaan Gool)-odlicna muska kolekcija, i prelepe boje.
 Jovan Stevanovic-ima nesto sto mi se mnogo svidja u ovoj kreaciji aline znam sta tacno.
 Tijana Zunic-cela kolekcija mi se svidela naravno formalan stil
 Klasa-svedene i blage boje i u muskoj ulozi.

         Uzivali smo i u baletu! :))) <3






4 коментара:

Tnx for your lovelly comment