среда, 28. август 2013.

H&M Opening

Sinoć je u Beogradu bilo ekskluzivno otvaranje prvog butika svetski poznatog brenda H&M-a, za koji sam sigurna svi vrlo dobro znate. Milana i ja smo imale tu čast da prisustvujemo takozvanom Vip otvaranju, dok je pravo otvaranje u četvrtak 29-og avgusta u 11h. Kao i mnogi posećivala sam H&M u inostranstvu i kupovala tamo kada god sam imala priliku, stvarno lep kvalitet, odlicni modeli, i niske cene, nije ni čudo sto je ceo svet lud za ovim brendom. Izbor je za svakoga i za svaki dzep i sigurna sam da ćete i vi lepo kupovati u četvrtak, a evo nekoliko slika kako smo se Milana i ja zabavile... :***

Last night in Belgrade was exclusive opening of first H&M store in Belgrade and Serbia, and im sure all of you know about this brand. Milana and i had that honour to attend so called Vip opening, while the real opening is in Thursday 29-th august in 11h. Just like a lot of people in Serbia i visited H&M abroad, and bought a lot of things there, really good quality, great models and low prices, it`s no wonder why is the whole world crazy about this brand. Assortment is really for everybody, and it can fit every pocket, and im sure that you too will have a lot of fun in shopping like Milana and i did, and here are some pics... :***



























8 коментара:

Tnx for your lovelly comment