субота, 17. август 2013.

Mom's closet

READ MORE
Pozdrav za sve posetioce mog bloga :) Ovde bi zelela da vam kazem par reci o "maminom ormaru". Sigurna sam da je svaka od vas vec malo zavirila u ormare svojih mama i baka, i nasle pravo vintage blago, ukoliko jos niste trk tamo i budite kreativne. Mora se naci nesto sto cete moci da iskoristite i malo prepravite, duboke levis farmerke koje su sada zakon ukoliko ih isecete u sorts, kosuljice i svasta nesto. Stvar koju sam ja nasla u ormaru moje mame je ovaj dzemeric, kao sto znate ovo mozete videti po buticima a moja mama ga je kupila i nosila kada je bila mojih godina. Volela bi da podelite samnom sta ste to lepo nasle u ormarima vasih mama i baka i predelite svoje utiske! :) :*

Hello to all visitors on my blog :) In this post i would like to say a few words about "mom's closet". Im sure that all of you has already take a gander in closet of your mom or granny and found real vintage treasure, unless you still haven`t hurry and be creative. You will find something interesting that you can use and remodel, like levi jeans which you can make into shorts and they are must have this season, some shirts etc. Thing i found in my mom's closet is this cute sweater, simmiliar you can find in shops today but this one my mom bought and wore when she was my age. I would like you to share with me what you have found in closet of your mom, and share your impression! :) :*

















10 коментара:

  1. Odlično si ovo spojila ! Sviđa mi se :-)
    Slažem se sa tobom, dosta dobrih stvari može da se nađe u njihovom ormaru. :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. sve stoji, ali ova boja na krajevima... VRH! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Džemperić je presladak! I ja sam nasla dosta stvari u maminom i bakinom ormaru! Malo preturanja po ormaru je uvek dobra ideja! ;)

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2013/08/travel-guide-thassos.html

    ОдговориИзбриши

Tnx for your lovelly comment