петак, 08. март 2013.

Fashion Bloger

Znam da sam najgori bloger ikada zato sto ne mogu da se tome posvetim 100%, ali trenutno mi je fakultet na prvom mestu, od proslog posta je proslo vise od mesec dana i znam da to nije dobro za mene i za moj blog.
Realna je situacija da cu ja najverovatnije postavljati od sada mozda nekoliko puta mesecno, nece biti jednom, i trudicu se da postovi budu sto kvalitetniji i kombinacije sto bolje, nije mi u interesu da stavljam cesto postove kojima nisam zadovoljna i da postavljam samo da bi postavljala. Nadam se da razumete sta hocu da kazem. :)
Prethodnih mesec dana sam pored faxa ucestvovlala u emisiji Sopingholicarke i angazovala se malo bolje da odradim nove slike za ovaj post, sto se tice emisije dobila sam mnogo pohvala i pozitivnih komentara.   Kada emisija bude emitovana i kada dobijem snimke zakacicu ih ovde i mocicete da vidite moje soping umece. :))) Trenutno mi nije problem da smislim kombinaciju ali bi volela da pored toga i fotografija i okolina bude lepa i kvalitetna. Zato sam se dogovorila sa jednim mladim fotografom Nikolom Gegojem da se slikam nekoliko puta mesecno i da to bude kako treba zato sto stvarno ne mogu trenutno da priustim jedan dobar aparat koji bi mi mnogo pomogao ovde.. :)))) :P I naravno da ce vreme sada biti sve lepse tako da cu imati lepe uslove za dobre postove. :)

Takodje sam se sada prijavila za FASHION BLOGER takmicenje za koje ste sve sigurno cule, na kraju posta cu postaviti link gde se glasa i nadam se da cu imati glasove od vas. :) Nazalost je tako da se glasovi skupljaju preko fejsa a to znaci da uglavnom broj glasova zavisi od broja prijatelja na fejsu i koliko se neko potrudi da skupi te glasove a ne toliko od fotografije samog stajlinga i stila takmicara. Ja cu se potruditi da udjem u finale zato sto bi mi to dosta znacilo za blog. :)

I know that im the worst blogger ever because i cant be into my blog for 100%, but right now college is my priority. More than a month passed since last post and i know thats no good for me or my blog.
Reality is that i am going to post outfits probably a few times in a month, but i promise it wont be once in a month, and i will give my best to quality of photos and outfits make better, i dont feel okay if i post something im not satisfied with or if i post just that something is on. Hope that you can understand that. :)
Last month next to my college i participated in a show Shoppaholic and i engaged little harder to do new pics  for this post, and in a show a got a lot of positive comments and praiseworthiness. When the show is ready and when they post it on you tube ill attach the video so you can watch my shopping art. :))) At the moment i dont have a problem to have a good combination, but i would like that next to that, environment on photo and quality gets better. Thats why i made a deal with young photographer Nikola Gegoj to make pictures a few times a month and to make it like it should be because i really cant afford some good camera write now. And the spring is here so thats one more plus for me. :)
Also i registered for FASHION BLOGER competition and im sure you`ve all heard for it, at the end of this post i will attach link where you can enter the page and vote for me, if you like it ofc. :) Unfortunately the thing is that first i have to gain as much as possible votes, and top 10 competitors with most votes gets to go to a final and shop, but number of votes does not depend on quality of photo and outfit, it is more abot having lot of friends on facebook and etc... So i would really like to get into that final part and show what i got .:)













OVDE MOZETE DA GLASATE http://www.facebook.com/FashionBloger.rs/app_201277476685232
IME MI JE KATARINA A AUTFIT CETE PREPOZNATI. :) HVALA PUNO SVIMA KOJI GLASAJU!
HERE YOU CAN VOTE http://www.facebook.com/FashionBloger.rs/app_201277476685232
MY NAME IS KATARINA AND YOU WILL RECOGNIZE OUTFIT. :) THANKS A LOT TO EVERYONE WHO VOTES!