недеља, 17. март 2013.

Black and White Proposal


Dugo sam razmisljala da ubacim i neke postove gde cu moci sa vama da diskutujem o modi na prvom mestu, stilovima, i raznim dogadjajima koji se ticu svega toga. Da dajem neke savete i da meni dajete savete... :)
Ovih dana sam dosta ispratila neke domace blogove, imamo stvarno dosta blogera i odlicni su ali mislim najpoznatiji od njih ne obaracaju paznju na to u kakvom okruzenju zive. Nazalost u Srbiji nam je mnogo toga uskraceno i samim tim sto ljudi nemaju dovoljno novca, nase trziste nije pogodno i nije dovoljno dobro za sve sto nudi svetsko. da ne zalazim dalje u tu filozofiju ja bi htela da vam predstavim neke mogucnosti koje ljudi u Srbiji stvarno mogu da se iskoriste, i priuste. Kod nas takodje mozete naci mnogo zanimljivih stvari i potrebno je da budete malo snalazljiviji, da imate stila i da konstantno istrazujete i pregledate rafove u nekim od butika koje ja prva redovno posecujem i kupujem u njima a takodje su i povoljni. Ne zelim da propagiram stvari koje su tesko priustive. Definitivno moze da se izgleda dobro i sa nizim budzetom a to je umece sopinga ako mene pitate. Tako da cu vam sada ovde prikazati nekoliko korisnih stvarcica koje mozete lako nabaviti i jos lakse ukombinovati. :)))

I`ve been thinking a lot to start with posts about some tips about fashion, styles and events about it. I could give you some tips and you can give me. These days i followed a lot of Serbian blogs, we have really great blogers but they dont pay attention on environment they live in. Unfortunately in Serbia we have a lot of denied stuff and also people dont have money, our market is not suitable for everything that worlds market offers. But i dont wont to go further with this subject i would like to represent to you some possibilities, that we can afford here. Here you can also find a lot of interesting things all you need is to be a little resourceful, to be stylish, and to constantly research and look into shelf
s, in some of stores in which i shop and they are very affordable. I dont want to propagate things that are difficult to get. Im sure that you can look great with lower budget too and that is the art of shopping if you ask me. So that is why im going to present you some cute things which you can buy and combine easily. :)))



Krenucu od casual stila i kombinuvacu stvari iz Bershke, verujem da svi vrlo dobro znate ovaj brend i moram priznati da nema veceg izbora i povoljnijih cena nego kod njih, naravno ima jos slicnih butika znate i sami koji su ali to u sledecim postovima :***

Crno belo ce biti nezaobilazno ovog proleca tako da sam smislila ovako nesto, pantalone su sada stvarno u trenudnu i ne samo pantalone vec sve sa straftama kockicama itd naravno crno belo :)))
ja bi ovako otisla na fakultet ili do grada uglavnom je kombinacija stvarno za dnevnu varijantu, nadam se da vam se svidja predlog... :)
Sto se tice cena baletankice su 3000, Pantalone 2700 slicne sam videla i u New Yorkeru ukoliko ih nema u BSK i kosuljica je 3300... Mozete sigurno naci neku slicnu kosuljicu za manje pare ali rekla bi da je ovo pristupacno i stvarno nesto sto je u trendu :))) A ovaj ogroman clutch bi upotpunio kolekciju meni se mnogooo svidja odlican je i ogroman cena je 3000 :)

These are clothes from Bershka prices are in national vault of Serbia so that is not so important to foreign readers, hope you enjoy this combinaton... xoxo
 


10 коментара:

  1. Dpbar prijedlog:)

    ja sam prava muktaroška, uvijek me pitaju kako nađem nešto za toliko malo (ali u tome je sva zabava, zar ne?)

    Naravno za kvaliteta komad odjeće vrijedi potrošiti malo više i nekad stvarno treba kupiti taj neki (savršeni) komad odjeće koji nam stvarno treba (a ne čekati snjiženje i izgubiti ga) Ipak u većini slučajeva, možemo mi i puno toga boljeg naći za manje para.


    Ipak ne mogu reći da sam neki stručnjak za kupovinu jer jednostavno ne mogu cijeli dan šetati po dućanima. Ja sam više onako oportunist:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da u tome je zabava odlično si to rekla :-)
      Naravno treba izdvojiti više novca uvek za dobre cipele i torbu ali ni tu nema potrebe da se preteruje :-)

      Избриши
  2. Super predlozi ... hvala ti na poseti...i ja vrlo cesto u svojim postovima potkacim slicne teme...Pratim...

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. love the detail on the blouse!
    XOXO
    Adrielle
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Black and white is such a perfect combination! Lovely post.

    xo, Meera | www.momentswithmeera.com

    ОдговориИзбриши

Tnx for your lovelly comment