понедељак, 22. јул 2013.

Ivan Dzolic Design



read more

U ovom postu nosim haljinu koju je dizajnirao Ivan Dzolic, ako do sada niste culi za njega upravo imate priliku. Upoznala sam se sa njegovim radom na fashion bloger brunch-u o kome je bilo reci na blogu, i mogu da kazem da sam stvarno odusevljena Ivanovom kolekcijom. Pored toga sto su materijali kvalitetni i divni, a svaki komad je unikatan, najvise me je privuklo to sto ove stvari mozete nositi u raznim prilikama. Sto se tice zenske kolekcije suknjice i kosuljice se bez problema kombinuju i u dnevnim i u vecernjim kombinacijama, ali i dalje ostajete jedinstveni. Muska kolekcija mi se jos vise svidja, a deo toga nosi Boris.
Ja sam htela da saradjujem sa Ivanom i drago mije sto sam nosila ovu haljinu koje je predivna, ali mi je krivo sto Boris i ja nismo odradili vise slika i malo bolje odradili ceo koncept. U svakom slucaju nadam se da vam se svidja ovih nekoliko slika... Ako imate predloge za neku dobru lokaciju ili zanimljiv koncept slikanja i pravljenja editorijala napisite u komentaru! :***






10 коментара:

Tnx for your lovelly comment