субота, 8. јун 2013.

Instagram post! :)))

 S obzirom da spremam ispite i da sam sa vremenom baš kratka, a još uvek ne znam ni kada ću staviti autfit post. Evo mog prvog instagram posta zato što skoro svaki dan slikam neku sitnicu. :)))
Na instagramu me možete pratiti na @catherinelita ili OVDE

Finding Inspirationn :P
Jutro, Ja, Slogirana...
Pica sa tunjevinom, savrsenaa! :)))
Ne mogu bez slatkisa!!! :)))
Trcanjee...
Uvek mi izmami osmeh! <3
Inspiracija! <3
Pripremam Neon Post! :)
Sminkanjee sa Ivanom :)))
Mamine Ruze! :)
Sometimes... 
Omiljeni i najbolji na clom svetu! <3
Novo ogledalo :))) ^^
Brilliance i ja na Freestyleru! :)))
Omiljeno voce! :)))
Posluzenje na Brunch-u!
Koketa! ^^
Blogersko poziranje :)))
Kolekcija Ivana Dzolica! :)))
Kokteli prelepiii :)))
 KOKETA bar na Adi! 
I AM FREE! <3 
Hangri Kapkejk! ^^
Floral print sooo lovelly! <3
Bershka! <3
Devojke i ja na BAFE-u! 
Monalisa u Delti, prelep butik sa decijom garderobom!
Flormar U Delta City-ju! 
Stiklice na BAFE-u!


Finale FashionBlogera u Gloriji!


7 коментара:

Tnx for your lovelly comment