уторак, 10. септембар 2013.

Lady Like



Iz naslova posta možete dobiti asocijaciju na nesto, elegantno, damski i graciozno. Svaka devojka i žena mora biti svesna sebe i svoje figure, i nijedna ne bi trebalo da otkriva previše.

Zašto danas devojke misle da su lepše ako idu maltene gole, ja ne znam kako to drugačije da napišem. Razumem neke lude godine i želju da se bude u centru pažnje, i ja sam mlada ali na svom blogu želim da dokažem i pokažem da mogu i moraju biti svoje i da ne treba odjednom sve svima da pokažu. Pogledajte malo oko sebe da li i koliko dobrog vam donose šortsevi koji su kraći od donjeg veša, pokušaću na što lepši način da kažem šta želim ali mislim da bi najjasnija poruka bila DEVOJKE OBUCITE SE! Ne govorim ovo bez razloga, ok sada je bilo leto, ali ja sam vidjala isto toliko golotinje u nocnim kubovima i na minus 20 i ne nisu mi nikako jasne KRPE to nisu haljine to je komad tekstila koji nosite i trudite se da bude sto kraci, ne mogu da razumem zasto to sebi radite??? Stvarno ima mnogo lepih, slatkih, i zgodnih devojaka ali kako da ne shvatate koliko to stvara negativnu sliku: Muškarci, da vam iskreno kažem muškarci skoro svi pogledaju 
sve sto je zensko ali nemaju isto misljenje o svemu, sigurno nece imati isto misljenje o devjci koja ce doci u necem toliko provokativnom da ne moze da ne pogleda... Pa čak i ja kao žensko pogledam, ali se zgrozim, iskreno se zgrozim, a verovale ili ne i muskarci se zgrožavaju. Znate ko balavi za takvim stvarima i za golotinjom? Balavci! Pravi muskarci ce znati da razlikuju normalnu vapitanu i pristojnu devojku, od devojke koju ce samo iskoristiti. A pametan muskarac ce i iskoristiti vašu naivnost. Volela bi da devojke krenu da vise vode racuna o sebi i svom izgledu a pogotovo o ponašanju, u narednim postovima cu po malo pričati o svemu, u ovom sada sam morala da pokrenem temu i želela sam da vam pokažem kako ja izgledam za neki lep izlazak, i ova haljina je uska i sasvim dovoljno prikazuje moju figurua ne otkriva previše, uz crveni karmin sam razbila jedinstvenost male crne haljine, a nadam se i da vam se svidja moja pundja! :)







Нема коментара:

Постави коментар

Tnx for your lovelly comment