среда, 4. септембар 2013.

Beige Love



Jednostavno... dosta puta ste nailazili na tu reč u službi mode, ja volim šarenilo i jake boje, volim i  colour blocking ali mi je ovako nesto što u ovom postu nosim definitivno najdraže... Omiljeni komad garderobe mi je definitivno SAKO obožavam ih, osecam se najlepse i jednostavno sam to ja... Takodje mi je ove proleće/leto sezone bio mnogo drag trend pastelnih boja, divne su, nežne i ženstvene. Ali već nam stiže lošije vreme jesen i hladni dani, samim tim u mojoj glavi se stvaraju neke tmurnije kombinacije boja, ove jeseni ću nositi crno, bež, sivo, bordo... :))) Do tada ima još malo lepog vremena i nadam se da vam se sviđa ova bež kombinacija! :*** 

Simple... you`ve heard that word in angagment of fahion a lot of times, i love colourful and strong colours, but something like this what i wear in this post is my favourite... My favourite part of clothing is defintely BLAZER i love them, and it`s simply me... Also this season i really liked pastel colours trend, they are beautiful and femmine. But now is comming autumn so in my mind some darker tones are comming too, i will wear mostly black, gray, beige, and dark red... :))) But untill then we can still enjoy in some nice weather, and i hope you like my beige outfit! :***














Pants/Pantalone: Stradivarius
Shoes/Cipele: Bershka
Chemise/Košulja: New Look
Bag/Torba: Ivana Fashion Design
Šešir/Hat: kinezi ^^
Naočare/Shades: ALDO

Нема коментара:

Постави коментар

Tnx for your lovelly comment