петак, 2. новембар 2012.

Edgy Side Of Fashion


Crne pantalone i bela kosulja su neizostavni komadi u vasem ormaru. Kombinaciju  crnog i belog mozete da nosite na fakultet, kafu sa prijateljicama, i naravno izlazak u  najbolji klub u gradu. Uz pomenuti autifut mozete nositi baletanke, ili vrtoglave stikle. U svakom slucaju izgledacete fenomenalno. Moj izbor za izlazak sa prijateljicom jeste fantasticni jeffrey campbel, koji jednostavno svaku kombinaciju cini izvanrednom. :)

Black pants and white chemise are must have in your closet. Combination black and white you can wear on faculty, coffee with friends, and ofc appearance in the best club in city. With mentioned outfit you can wear flats, or high heels. Either way you will look fabulous. My choice for going out with my friends is fantastic jeffery campbell, which simply every combination makes extraordinary. :)







Jakna/Jacket:Stradivarius
Kosulja/Chemise:New Look
Pantalone/Pants:Stradivarius
Cipele/Shoes:Jeffery Campbell
Tasna/Bag:New Look
Ogrlica/Necklace:New Yorker

32 коментара:

  1. Draga hvala na poseti mom blogu, svidja mi se ova kombinacija, i pocinjem da te pratim :((

    ОдговориИзбриши
  2. Oh wow, super je kombinacija, odlicna!
    Hvala ti na poseti i komentaru, evo upravo sam pocela da te pratim pa ako hoces mozes i ti mene..
    :-*

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. SLazem se sa prethodnim komentarima, outfit je odlican! Kragnica <3

    ОдговориИзбриши
  4. Devojke hvala na divnim komentarima :) <3
    ja sam ih preko drugarice narucila iz amerike cekala sam ih bas dugo :)

    ОдговориИзбриши
  5. tnx, i adore shoes but Jeffery Campbbell is something really special :)

    ОдговориИзбриши
  6. Blog izgleda super, kao i outfit. Za JC cipele uvek glasam. :)
    Pratim te...
    Nadam se da ces citati moj blog i dalje, ja tvoj svakako da hocu...

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super izgledas, a ova kombinacija je sjajna! Pogotovo nam se dopada kosuljica!

    ОдговориИзбриши
  8. Crno-bela kombinacija je zausta uvek pun pogodak :) Super kombinacija, posebno mi se dopadaju JC :))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Tek sam krenula i veoma mi je drago da lepo napredujem i da vam se svidja blog, najbitniji su mi vasi komentari, i presrecna sam sto su svi pozitivni. :)
    Hvala puno na lepim recima i komplimentima, i naravno da cu pratiti svaku od vas. :)
    Treba da ucimo jedne od drugih, mnogo cenim devojke sa stilom zato sto je takvih malo. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Bas mi se svidja ovaj outfit. Super kombinacija :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ova kombinacija je savrsena! ^^
    a cipele su to die for :)

    ОдговориИзбриши
  12. hvala puno :)
    a za cipela sam stvarno umirala dok ih nisam dobila :)

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna kombinacija. Kragnica je fantasticna.

    www.apfaboulous30s.blgospot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Slažem se s tobom, kombinacije crne hlaće+bijela košulja je apsolutni "must have" za svaki ormar!

    Pratim te!

    ОдговориИзбриши
  15. Super je kombinacija , ogrlica mi se posebno dopada!:)

    ОдговориИзбриши
  16. Jao, srećnice, ja obožavam te Lita cipele! Htela sam da se rasplačem kad sam ih videla u Veneciji, a nisam imala dovoljno para da h kupim. :(
    Divna je kombinacija! Javi kad staviš GFC da se pratimo! :*

    ОдговориИзбриши
  17. super je kombinacija :)
    odlican outfit :)

    tamaritza.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Opet hvala svima, imam divnu inspiraciju za dalje postove i nadam se da cete me pratiti :) <3

    ОдговориИзбриши
  19. Divna ogrlica! Pratim... :)

    www.stills.rs

    ОдговориИзбриши

Tnx for your lovelly comment